Wyzwanie:
Polepszenie jakości obsługi klienta i redukcja kosztów działania organizacji

Jednym z Twoich najważniejszych celów jest dbanie o satysfakcję klientów. To od Ciebie zależy czy klienci będą wracać do Waszej firmy i czy będą polecać Wasze usługi innym.

Przy tak szybko zmieniających się warunkach otoczenia i pojawianiu się nowych konkurentów – swoje zadania musisz wykonywać zawsze pod presją czasu z dużymi ograniczeniami budżetowymi oraz limitowanymi zasobami ludzkimi. Poprawienie produktywności działania zespołów, zwiększenie utylizacji pracowników czy też kontrola kosztów stanowią dla Ciebie niezmienne wyzwania dnia codziennego.

W każdej firmie z dnia na dzień kładzie się coraz większy nacisk na działania pracowników terenowych, którzy bezpośrednio obsługują Twoich klientów. Rola tych zespołów staje się coraz bardziej strategiczna dla działania całej organizacji. Aby osiągnąć przewagę konkurencyjną, potrzebujesz nie tylko najlepszych ludzi, potrzebujesz również doskonałe narzędzia wspierające ich pracę i pozwalające szybko i w sposób efektywny wykorzystać ich potencjał.

Platforma Sofia wychodzi naprzeciw Twoim oczekiwaniom poprzez

Sofia Soft