Lojalność klientów można zdobyć tylko poprzez wysoki poziom świadczonych usług.
Największym benefitem dla klienta końcowego jest możliwość zagwarantowania mu kilku podstawowych aspektów takich jak:
• Informacja o dokładnej godzinie rozpoczęcia i przewidywanym zakończeniu usługi– bowiem nic tak nie denerwuje klienta, gdy musi czekać na serwisanta pralki, dostawę paczki czy taksówkarza.
• Brak potrzeby ponownego opisywania tego samego problemu kolejnemu serwisantowi lub usługodawcy;
• Szybka możliwość uzyskania informacji na jakim etapie jest realizacja danego zlecenia;
• Wsparcie w planowaniu obciążenia pracowników organizacji – dzięki czemu operator może przekazać klientowi dokładny zakres okienka czasowego w którym reprezentant firmy pojawi się u klienta;
• Przechowywanie historii obsługi klienta, przez wszystkich przedstawicieli organizacji usługowej;
• Powiadamianie klienta o zmianie statusu realizacji zlecenia za pomocą kanałów komunikacji SMSowej oraz wiadomości email;
• Monitorowanie w trybie bieżącym realizacji poszczególnych zadań wchodzących w skład zlecenia klienta – dzięki czemu operator systemu jest w stanie przekazać informację o aktualnym stanie zaawansowania zlecenia;
• Udostępnienie pracownikowi realizującemu zlecenie możliwość zgłaszania do operatora żądania wsparcia, zastępstwa, dostawy brakujących materiałów itp.